Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

"Δεν έχω διαφυγή. Με κυνηγά ο αιχμάλωτος Πενταδάκτυλος"... Ο Πολέμαρχος του Ελληνισμού, της Πατρίδας! Κι άλλες απαγορευμένες στο f/b αναρτήσεις...

"Δεν έχω διαφυγή. Με κυνηγά ο αιχμάλωτος Πενταδάκτυλος"... ήταν τα λόγια του ανυπόταχτου βράχου της Αντίστασης του Ελληνισμού στην Κύπρο μας!
Ο τελευταίος σοσιαλιστής  της Ευρώπης που Αντιστάθηκε και δεν υποτάχθηκε στον ιμπεριαλισμό δίνει μία ακόμη μάχη στις προεδρικές εκλογές στην Κύπρο, για να μην περάσουν τα σχέδια της ομοσπονδίας-διχοτόμησης!
Υποκλινόμαστε!
"Μου είπαν: Είσαι μικρός. Αν κάνεις ένα ακόμα βήμα θα σε αφανίσουν. Είπα: Αν δεν το κάνω θα είμαι ακόμα πιο μικρός"...
Βάσος Λυσσαρίδης,
ο τελευταίος σοσιαλιστής
κι όχι σοσιαΛΗΣΤΗΣ ηγέτης στην Ευρώπη!
 Μέρες και τούτες για τη σύγχρονη ιστορία του Ελληνισμού στην Κύπρο μας:

Για να μην ξεχνιόμαστε...

* Περισσότερα για τον Αγωνιστής της Αντίστασης Βάσο Λυσσαρίδη: ΕΔΩ

- "Δεν έχω διαφυγή. Με κυνηγά ο αιχμάλωτος Πενταδάκτυλος"... Ο Πολέμαρχος του Ελληνισμού, της Πατρίδας!

Κι όσο μ' αυτό το ιστολογοφόρο-κλώνο ξεπερνάμε λίγες από τις απαγορευμένες (φασιστική λογοκρισία) στο facebook, ας αναφερθούμε:


Κτύπησαν το σιωνιστικό-ναζιστικό φίδι στη Sderot, κοντά στη Γάζα!
Επανάσταση μέχρι τη Νίκη!

7ος χρόνος αισχρής φίμωσης και λογοκρισίας στο ιστολογοφόρο "sibilla", ως "ανατρεπτικό"...
Από αυτό τον κλώνο-ιστολογοφόρο (μέχρι να φιμώσουν κι αυτό)
περιστασιακή ανάρτηση
από το απαγορευμένο "SIBILLA"

Δεν υπάρχουν σχόλια: