Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

κ. Χρήστο Παπουτσή...

Είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ από την ίδρυσή του και πριν ακόμη εσύ ως φοιτητής της Νομικής μπεις στο «πολιτικό» σκηνικό και πλησιάσεις το γραφείο του Κουτσόγιωργα.
Ο γιος και η κόρη μου είναι φοιτητές και μέλη της Ν. ΠΑΣΟΚ. Τώρα, είναι υπέρ των καταλήψεων και ενάντιοι στο νόμο που ψηφίσατε για να παραδώσετε στους ιδιώτες τη δημόσια Παιδεία κι αυτό είναι δική τους υπόθεση.
Σήμερα που είδα τους άνδρες σου, αυτούς που υποτίθεται ότι είσαι πολιτικός τους προϊστάμενος, να ξυλοκοπούν τους πάντες και αδιακρίτως, αδιαφορώ παντελώς για το ΠΑΣΟΚ και νιώθω ντροπή που καπηλεύεστε το όνομα του κινήματος.
Λοιπόν, για να μπούμε στο ψητό, αν σε κάποια φοιτητική κινητοποίηση κάποιος μπάτσος ακουμπήσει -πρόσεξε, ακουμπήσει κι όχι κτυπήσει τα παιδιά μου- στο δηλώνω ότι δεν θα καταφύγω στη δικαιοσύνη ή στις ΕΔΕ σου και ότι θα πρέπει να εγκαταλείψεις τη χώρα.
Μα το Θεό θα σε πάρω μαζί μου!
Δεν παίζω, δεν απειλώ, αλλά δεν θα επιτρέψω σε κανένα βρωμερό υποκείμενο να πλησιάσει τα παιδιά μου και θεωρώ μοναδικό υπεύθυνο εσένα προσωπικά κι όχι τα τομάρια που δέρνουν τα παιδιά.
Τελεία και παύλα!
Π.Α.



Το blog μας (http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/) είναι απαγορευμένο-λογοκριμένο στο facebook. Συνεπώς για κανονική κι όχι περιοδική ενημέρωση για τις αναρτήσεις μας, εδώ: http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: